//FOREVER IMPERFECT
cloudless
Friday 23 November 2012 @ 04:46 | 0 Comment [s]




seringgit , dua ringgit , tiga ringgit , empat ringgit , lima ringgit . hey you! welcome :) . ha' ha' hari ini aku sudah dapat apa yang aku inginkan . syukur alhamdulillah , akhirnyaa . tapi aku rasa benda tu tak penting bagi korang even benda tu menarik bagi aku . iyaa aku memang suka berbelanja , means bukan belanja barang dapur okay . maksud aku, aku suka SHOPPING . but i also like go to supermarket to beli ikan,ayam,sotong and others la . haha untungkan siapa yang dapat aku ini . kay aku berperasaan sendiri . korang mesti suka bergaya bukan ? ape ? tidak? alaa ta payah nak tipula korang tak suka . kay aku faham ada separuh orang suka ada orang ta suka bukan? kay now i nak bagitahu korang style WARNA WARNI . yaa aku tahu kekadang ada orang takut nak guna style ni bukan ?  aku dulu pun sama juga takut sangat nak pakai warnawarna ni . bila tiba masanya , aku cuba dan terus mencuba . bila aku sudah biasa , aku tak takut lagi nak pakai pakaian yang berlainan warna jadikan satu pasang . aku lebih suka satu pakaian itu  biar nampak kontra , ceria . kekadang ada orang pandang pelik terhadap aku . tapi aku tak kisah . sebab aku tak tahu apa hati mereka katakan , sama ada baik ataupun buruk . yang penting aku yakin pada diri aku . apabila hendak lakukan sesuatu , pertama sekali kita kene yakin pada diri sendiri . kalau diri awk mengatakan TIDAK awak janganla sesekali mencuba . kerana nanti awak akan rasa rimas dengan pakaian awak . aku tahu ada orang dia tidak ikut akan kehendak dia . dia hanya ikut akan kehendak orang lain . kita tak bole macam tu . sebab nanti kita sendiri yang terkena . kita tak tahukan apa niat orang terhadap kita bukan ?. so kita ta payahla nak ikut sangat kehendak/keputusan orang. kita ikut keputusan kita saja. so yakin la dengan diri awak okay =) . sebelum itu saya ingin mengingatkan sebelum mencuba , tengok dulu sesuatu bende itu bersesuaian dengan kita ataupun tidak dan jangan la pilih barang tu mahal sangat . pilih murah murah pun sudah oke da tapi biar ia nampak menarik . kalau rasa diri itu dah banyak duit bolela =) ikut  kehendak masing masing .tidak lupa juga aku ingin beritahu pada awk rajin rajin lah awak beli dan membaca majalah remaja . dalam tu banyak benda yang kita boleh ikut =D



suka sangat tengok aksesori macam ni *.*

Terima Kasih membaca blog aku yang tidak seberapa dan story yang pelik ini . kbhaii =*


Older Post | Newer Post
THE DISCLAIMER

Assalamualaikum and Hi!Thank you because look in my blog, There is rule here.Don't be rude here and respect my privacy.before out of here,please leave your footpints =D.


NAVIGATION!

simple is better for me :) you want know me even futher ? haa ,let's stalk here





LET'S TALK!