//FOREVER IMPERFECT
confuse
Sunday 25 November 2012 @ 23:55 | 0 Comment [s]

 



arh!!!aku buntu tak tahu nak hang bila dengan ***** . aku kamcing dengan abang aku supaya senang dia ada sekali . so abg nan kawan die la . aku degn adik kawan die . cehht . abang aku cakap 30 nov . then tukar tarikh 2 dis . k fine aku tak kesah bila-bila . aku follow saja tapi masalahnya adik sis tu  yang ta dapat follow . die ade keje lah pulak hm :/ nak sangat jumpa dia . time nak jumpa saja mesti ada halangan . and now adik sis tu suruh aku turun 13 dis . dia cakap kalau aku turun 13 hari bulan ni , dia belanja aku . haha , dengan pembelanjaan dia tu aku tak kesah . aku tak hamak pun . cakap je nak belanja , tapi mang setiap kali aku hang nan sesapa pun aku pakai duit sendiri . tanak pun duit orang lain .  nanti orang cakap aku hamak dengan semua tu . oh sorry aku tak hamak pun  okayy and aku tak mintak orang belanja , melainkan tambang bas setakat seringgt dua tu lain la kan . sebab aku tak ade duit kecil . haha . aku turun sebab nak jumpa adik sis tu saja . bukan apa pun sekarang aku tunggu abang aku pulang and aku discuss dengan dia bebetul . hope dia pilih 13 dis . aminn . doadoa dia pilih 13 dis pleasee!!! :/ aminn again :)


Older Post | Newer Post
THE DISCLAIMER

Assalamualaikum and Hi!Thank you because look in my blog, There is rule here.Don't be rude here and respect my privacy.before out of here,please leave your footpints =D.


NAVIGATION!

simple is better for me :) you want know me even futher ? haa ,let's stalk here





LET'S TALK!