//FOREVER IMPERFECT
sorry
Saturday 29 December 2012 @ 07:03 | 0 Comment [s]

Ya Allah , apa aku dah buat ni . aku dah kecewakan seorang hambamu ya Allah . aku dah lepaskan dia dari hidup aku . aku dah ungkir janji . aku dah menipu dia ya Allah . dia percayakan aku 100 percent .. tapi aku .. aku dah kecewakan dia . ina terpaksa buat semua ni (i) . ina terpaksa!. ina tak ada niat sikit pun nak kecewakan hati (i) .

actually ina beruntung dapat (i) . tapi ina tak sedar diuntung . ina sayangkan (i) . tapi hati ina.... hati ina tak boleh terima cinta (i) . mengapa ? (i) lepaskan ina bila ina mintak (i) lepaskan ina . sedangakn (i) masih sayangkan ina . mengapa ? mengapa ? ... yaa ina tahu (i) berat sangat nak lepaskan ina orang yang (i) sayang . ina pun berat sebenarnya . tapi ina terpaksa lepaskan (i) . mybe (i) pun terpaksa sebab ina yang mintak right . hm,.

sorry ina tipu (i) . ina bagi reason yang membuatkan (i) menyesal percayakan ina sepenuh hati (i) . ina takde niat nak ckap macam tu . yaa memang ina cakap dengan (i) yang ina curang belakang (i) . but no ! ina tak curang langsung belakang (i) . ina cakap macm tu sebab nak (i) lepaskan ina . tapi sebenarnya sebab lain (i) . bukan sebab curang . ina nak terus terang dengan (i) apa reason yang ina nak (i) lepaskan ina sebenarnya . tapi , mybe bagi  (i) reason ina tu tak munasabah langsung . ia bukan sebab belajar . ia bukan sebab mak ayah . tapi ia sebab ina . pikiran ina (i) . pikiran ina !.

seriously ina sedih bila (i) ckap  "terima kasih kecewakan aku . terima kasih kerana kau berjaya menitiskan air mata aku . kalau itu yang ina nak (i) lepaskan ina . memang berat nak lepaskan orang yang kita sayang . kalau bukan kerana kau , aku tak akan setia selama setahun 3 bulan 18 hari . bodoh betul aku kerana percayakan engkau. (i) ingat ina la yang terbaik untuk (i) . aku akan cuba yang terbaik untuk lupakan engkau . thanks fo everything!"   seriously menitis air mata ina bila (i) cakap mcam tu . ina nak menyesal tak ada gunanya lagi .

ina pun selalu luahkan dalam hati ina bahawa izham la yang terbaik untuk ina . memang betu l (i) yang terbaik untuk ina . tapi ina..... .
 memang ina selalu menanyakan dekat diri ina , adakah (i) sayangkan ina ? adakah (i) dah lupakan aku? tapi baru ina tahu (i) sebanrnya tak lupakan ina , nd baru ina tahu yang (i) bebetul sayangkan ina .

  (i) tak bodoh sebab percayakan ina . yang (i) percaya selama ni memang betul apa yang keluar dari mulut ina . cuma ina tipu (i) reason suruh lepaskan ina saja . dulu memang ina sakit hati dengan (i) . sebab perbuatan (i) . memang ina sakit . tp bila (i) dah berubah , ina happy sekejap . sebab layanan (i) terhadap ina time tu tak macm sebelum ni . tapi apa ina mntak ni , ina mohon maaf sejuta juta maaf .

ina tak nak oneday , bila hubungan kita berterusan , ina tak nak (i) lagi kecewa dengan ina . ina tak nak macm tu . biar ina menyesal lepaskan (i) sekarang . biar (i) kecewa dengan ina sekarang . tapi ina tak nak perkara yang ina sangkakan itu jadi oneday nanti . ina tak nak!!. lebih baik ina lepaskan sekarang . memang pikiran ina jauh . pikiran ina jauh sebab ina tak nak sesuatu pekara yang akan berlaku . perkara itu kene mengena lepas ina sekolah mybe .

sejujurnya ina tak pernah dpat jejaka macam (i) . sepatutnya ina bersyukur . tapi apakan daya , ina buta dalam hati (i) . kalau boleh ina nak mintak get back balik . tapi..... hm ,.

hope (i) jumpa bidadari yang lebih baik lagi dari ina . AMIN :') . mybe kita tak ada jodoh . yaa ina pun tak tahu siapa jodoh ina . jika jodoh ina dengan (i) , mybe oneday nanti mesti berjumpa lagi walau apa kejadian , dugaan , cabaran and others yang buruk dan baik .

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH =")


Older Post | Newer Post
THE DISCLAIMER

Assalamualaikum and Hi!Thank you because look in my blog, There is rule here.Don't be rude here and respect my privacy.before out of here,please leave your footpints =D.


NAVIGATION!

simple is better for me :) you want know me even futher ? haa ,let's stalk here





LET'S TALK!