//FOREVER IMPERFECT
SHARING -,-
Sunday 6 January 2013 @ 06:45 | 0 Comment [s]

Alang-alang tengok AJL27 ini ina nak share sikit story untuk hari ini boleh.? hee . awal-awal pagi lagi dah bangun . hari ahad pun terpaksa bangun awal . sebab nak hantar adik punya pasal . hari ini adik telah meninggalkanku . hm k sedih, tiada lagi adik untuk temankan ina tidur .almaklumla ina ni penakut orangnya . hee. lepas ini mybe bilik mak jadi mangsa ina lari malam . haha . tadikan time hantar adik , seriously muka budak budak kat sana semuanya bersih bersih belaka . sejuk hati memandang .mereka saling hormat menghormati . memang macam families laa . biasala tahfis la katakan .

masa pengetua sekolah tahfis berikan ceramah tadi , pengetua tu masukkanla sikit bab bab islam ni . serious hati ina memang tersentuh  . ina rasa diri ina ini penuh dengan dosa . yela manusia mana tidak mempunyai dosa bukan ? setiap perbuatan kita mesti ada kesilapan bukan ? kekadang setiap pergerakan kita pun, kita tidak sedar kita sudah lakukan dosa . sama ada dosa besar ataupun dosa kecil :) . dia pesan , pertama kita mesti jaga solat . cukup solat kita, alhamdulillah berjaya hidup kita . Al-quran pun perlu ada disisi kita . aggapla Al-quran itu seperti kawan kita . jangan putus asa dengan setiap langkah hidup ini . Allah sentiasa membantu kita yaa sayang :)

kita masih mempunyai masa untuk bertaubat . kita boleh ubah diri kita slow slow . don't worry , Allah sentiasa bersama kita . dia sentiasa membantu kita tanpa kita sedari . ina pun bukannya sempurna sangat . bukannya baik sangat :')

syok syok dengar pengetua tu cakp tiba-tiba mama tunjukkan mesej . tapi tak tahula msej dari siapa . baca belum habis lagi ina sudah happy . happy sangatla . happy sebab kv kluang hantar text bahawa aku lulus masuk sekolah itu . macam nak sahaja ina menjerit dalam dewan itu . tapi apakan daya dewan orang . hahaha . arh happy happy happy . tapi tak boleh la happy sangat bukan . takut temuduga 08 hb ni tdak dterima pulak . ina cuma fikir nak dengan taknak je pergi sekolah tu . tak pasti lagi . ina cuma ikut hati saja . kalau hati mengatakan disitu kerjayaan saya , ina akan pergi . kalau hati mengatakan tidak mahu ke sekolah itu , ina tak akan pergi. tapi yang penting hati . ina pun tak tahu sekolah tu ade spm ke tak . kalau ade pergi . kalau takde fikir panjang duluuuuuuuuuuuu . yihaaaa ! babaii ,

 ASSALAMUALAIKUM dari saya =D


Older Post | Newer Post
THE DISCLAIMER

Assalamualaikum and Hi!Thank you because look in my blog, There is rule here.Don't be rude here and respect my privacy.before out of here,please leave your footpints =D.


NAVIGATION!

simple is better for me :) you want know me even futher ? haa ,let's stalk here





LET'S TALK!